Vanliga frågor om webbshoppen

Hur kontaktar man er?
Vi finns tillgänglig för frågor och rådgivning via mejl, telefon eller i den fysiska butiken vardagar kl 10.00–17.00.
Vi har som mål att besvara mejl inom 48 timmar.

När skickas min order?
Vi skickar varor löpande under veckan. Du kan förvänta dig att få hem din beställning 1–5 arbetsdagar efter att den har lämnat vårt lager. Vid kampanjer eller under perioder med högt tryck på fraktbolagen kan leveranstiden bli längre än normalt.

Var är mitt paket?
Vi skickar alla våra paket med DHL och vid varje beställning förses du med ett trackingnummer så fort ditt paket skickats från vårt lager. Du kan då spåra ditt paket via DHL:s hemsida eller via appen ”Mina paket”, trackingnumret får du i ett mejl från mydhlfreight@dhl.com.

Har ni fler storlekar och modeller än de jag kan se på webben?
Det är inte omöjligt! Vår butik strax utanför Flen är cirka 600 kvadratmeter stor, alla varor finns inte i webbshoppen och andra varor kan vi beställa hem. Hör av dig till oss om du har några frågor eller funderingar.

Hur gör jag om jag vill byta eller returnera mina varor?
Här kan du läsa allt om våra köpvillkor samt returer.

Min produkt har gått sönder, hur gör jag?
Tyvärr så kan olyckan vara framme ibland och produkter kan gå sönder. Om en av dina produkter skulle gå sönder så ska du ha ditt ordernummer eller kvitto tillgängligt när du kontaktar oss.
Vi vill gärna ha en beskrivning på hur produkten har gått sönder och ett bildbevis på själva skadan.
Det går bra att ringa, mejla eller komma in till vår butik för att få hjälp med en reklamation.

Hur sköter jag om mina produkter?
För att bäst sköta om dina produkter från oss rekommenderar vi att man följer tvätt- & skötselråd som följer med produkten. Vid funderingar går det bra att kontakta oss.